Followers

Sunday, January 2, 2011

Happy New Year :)


Hye folks , sorry weyh sebab dah lama tak update blog . Act aku baru je sampai rumah nih sebab seminggu lepas aku pergi Sarawak . Balik ke kampung bonda ku sayang :) . Okeyh 2 , memang kat sana aku malas nak update blog ( sorry ) sebab aku more berjalan jalan dengan family aku . Ohh , btw thanks to my cousin 
Udin Saini sebab bawak aku round satu Bintulu :) . 

Okeyhh , Let's we start here , Okeyhh . Happy New Year even lambat satu hari . hehehe . Okeyh , Tahun ni adalah first time aku sambut New Year , maksud aku sambut secara meriah laahhh!
Cousin aku , Abang Zali ada buat satu event dekat Kelab Kidurong , Bintulu . Event Happy New Year . Oke , Boleh laaa . Ade karoke , ade musical chair , ade game , ade shuffle , ade busking and ada jodoh :p
HAHAHA . Oke , part yang paling best ialah part masa countdown . Perghhhh! Orang kata macam ade soul la bai . HAHA :D . Tepat pukul 12.00 am je ade 30 buah SB ( superbike ) datang kat situ untuk merasmikan nye laaa . Perghhh . Seronot2 . hehehehe

Hmmm , 2010 banyak mematangkan aku . Serious . Macam benda baik and benda buruk yang aku dapat tahun 2010 . Heee . Ingat lagi SUKMA di mana aku bertemu dengan seorang insan yang tut tut ~! Ingat lagi kat sekolah , di mana first time aku ade junior . HAHAHA! I will miss this momment . 

Percintaan ? 2010 ? sorry lah . aku still budak kot nak cerita pasal benda nih :p
Aku tak nak orang cakap aku budak baru naik!! awwwww :p
Budak baru naik ni macam budak baru period . HAHAHAH! I guees la .Sorry Okeh :)

Okeyh2 . bye bye :) . Nanti aku cerita vacation aku ke Bintulu , Sarawak Okehh :)

No comments:

Post a Comment