Followers

Tuesday, December 7, 2010

Kalau aku jadi ....

ketika aku bosan gile babeng , duduk dalam rumah tanpa melakukan apa-apa yang boleh menembamkan beg duit aku . Aku rasa gilaaaaa , pagi-pagi start motosikal wasiat nih jalan-jalan satu kampung . Aku rasa vouge gila laahhh! Haishh , bengong . 

Oke folks , aku post ini untuk korang semua . aku tak nak kowang rasa yang " ehh , blog si gile nih asl snyp je? "
Oke-oke , mulut manusia kita tak boleh tutup kan ?? lantak kau nak cakap apa cakap laahh .
Oke , Kita start kat sini..

KALAU IWAN IKHWAN JADI ......


HAHAHAHAH! dulu masa aku sekolah rendah aku tulis cita-cita aku nak jadi pemain bola sepak . errr.? entah.. My mum pernah ckp yang aku ni suka berangan-angan je kan.. yes mak! tapi itu dulu mak .. Mak jgn risau .. one day anak mak ni akan berjaya . InsyaAllah :')


oke , ini memang ayat biasa yang kita dgr kalau tanya kat murid sekolah . Jawapan dia mesti doktor . Dia tak tahu ke yang nak jadi doktor ni sangat lah susah ! hmm .. kalau Iwan Ikhwan jadi doktor , macam mana?? HAHA! kalau jadi apa salahnya kan .. bagus la .. tapi mesti org pggil aku dog! DOG-TOR .. saya nak sunat :D


oke , ini mungkin anda semua akan berasa pelik? cehh , act kalau dapat jadi mcm Jimmy Choo ni best jugak ! Beliau ni adalah seorang pereka kasut yang terkenal di dunia . gila kan? yeahh! kalau aku jadi mcm nihh , best jugak sebab nanti heboh satu dunia .. contoh ; si A : weyh B kau pakai baju apa? si B jawab : Aku pakai baju Iwan Ikhwan doee . HAHAHA! hope it will be ;)


oke . this is last but not least . act saje nak promote orang Masjid Tanah nih . hehehe . Oke , kepada sesiapa yang tak kenal dia , dia ni Remy Ishak . Korang , bayang kan weyh aku jadi pelakon :p
Perghhh! syampah siot . Orang akan bercakap , filem Evolusi Masjid Tanah Drift siapa yang berlakon ? Maka , mulut mereka akan bercakap " Iwan Ikhwan yang berlakon"  ceehhh , lepas tu mula lah letop-letop keluar kat Pancaindera , Mangga or wateva cakap Iwan Ikhwan scandal dengan Nora Danish ?? awww :p

Oke lah semua pembaca yang aku sayangi , aku ni memang suka berangan , ini lah aku kalau korang nak tau sangat . hehehe . benda-benda macam ini kalau kita tak usaha baik tak pyh berangan la kan?? hehehe . Kesimpulannya , Hendak Seribu Daya Tak Nak Seribu Dalih :)
Renung-renung kan lah dan selamat beramal :)

6 comments:

  1. Hai iwan ikhwan :P. HAHA, saya datang sebab nk mengomen :D. HAHA. Aku nnk tulis apa wehh ? OOkay okay, aku tulis, BESAR NYA CITA CITA KAU. TAPI KAU NAK MANA SATU ? Okay dah. Bye bye ;)

    ReplyDelete
  2. Aku ade satu sahaja cita-cita . Cita-cita aku is aku nak jadi seorang yang beriman dan beramal soleh . Cita-cita yg x luput ditelan zaman :)

    ReplyDelete
  3. Alahai, HAHA. Yelah kau tak luput ditelan zaman lah konon :P.Agak agak kau, apa maksud kau dgn KALAU AKU JADI ? Cita cita kan tu ? Jadi mengapakah anda tidak nyatakn sekali cita cita yg anda inginkan seperti di atas ? HAHA. woww, panjangnya comment aku :O

    ReplyDelete
  4. aku nak jadi doctor . kekadang aku nak jadi Jimmy Choo . tengok la dlu mcm mne ek..hehehe

    ReplyDelete
  5. -,-' Jadi jelah iwan ikhwan. kan senang? HAHAHAH.

    ReplyDelete
  6. yup , betul3 .. be myself . HAHA ;)
    good idea zaween

    ReplyDelete