Followers

Monday, December 6, 2010

Salam Ma'al Hijrah ;)

salam ma'al hijrah kepada semua umat Islam di Malaysia dan di seluruh dunia . 
heeee . hope semua orang dapat merasai dan lebih bagus lagi dapat menghayati Ma'al Hijrah ini . 
dan mari lah kita bersama-sama berubah daripada yang buruk kepada yang baik , daripada yang baik kepada yang lebih baik , daripada yang lebih baik kepada yang lebih cemerlang dan sebagainya ;)


Aku nak ambil kesempatan dekat sini yg aku nak memohon maaf jika blog aku ni pernah membuat kan kowang benci , terasa dan sebagainya . 
Apa yang terbaik itu datang daripada Allah , yang terkurang ckit tuh daripada aku hamba-Nya yg hina ini.
Bila kita cakap pasal Tahun Baru ni , azam tu mesti ada kan?? hehehe . Oke , saya berazam untuk menjadi seorang muslim yang terbaik dan dapat melebih kan diri aku ini untuk membuat perkara yang baik .
Hmmm , next year pon aku PMR , so aku pon nak pasang azam yang aku akan try sedaya upaya aku oke . 
Thanks sebab sanggup baca post time ini . Oke , byebye. salam :)


No comments:

Post a Comment