Followers

Wednesday, January 5, 2011

Ini dugaan .

Okeh , 3.1.2011 aku dah start demam , errrr! Sangat tak best sebab budak-budak semua dok heboh nak sekolah while aku plak macam ... errhhh! 4.1 pulak aku rasa macam dah oke je but bila balik rumah aku demam balik . And aku decide yang keesokan hari nya aku tak nak datang sekolah . YEAAAHHH! 5.1 aku duduk kat rumah . Pukul 10 bapak aku amik kat rumah bawak pergi klinik . 

Klinik kerajaan memang ramai orang ek? Pergghhhh! number yang aku pegang 4041 . Number yang sedang naik 4010 . Bengang gila laaahhh! and then blah pergi klinik taqwa dekat area Masjid Tanah . Ada 7 orang yang sedang tunggu . Oke la tu kan . Aku ingat oke laa , boleh tunggu . Dalam 15 minit aku tunggu , 7 orang yang sedang tunggu tuh tak luak-luak . Aku tanya lah brother sebelah aku tuh mana doctor ?? dia cakap doctor pergi daftar anak dia pergi sekolah ! WHAT THE FxxK !!!!

Bengang lah bhai . Badan dah panas-panas , kepala menerkam-nerkam .. apa nak buat sabar je laa . Oke , After that , aku cakap dengan bapak aku kita pergi Klinik Noh ( Hujan ) . Alhamdulilah .. orang takde .
hehehe . Aku dapat 1 MC but ubat dia bukan main banyak lagih! SHITTAAYYY! antibiotik laaa , ape laaa , ini laaa . Hmm . Kalau nak sihat terpaksa la telan semua tuh . Now aku dah okey ckit . Thanks God! Besok dah boleh datang sekolah ;) . byebye

No comments:

Post a Comment