Followers

Saturday, October 23, 2010

Mak & Abah :))

assalammualaikum ,
yeahh worldd! how semua? oke je kan? bagus lahh! oke . Today aku nak post pasal mak dan abah aku . Mereka yang telah melahirkan aku , mengasuh aku , mendidik aku dan macam2 lagihh! oke . Semalam (22.10.2010) adalah aniversary mak dan abah! Tahniah Tahniah! hehe . So , kita orang pon celebrate dekat2 je. tak mampu le pegi tempat jauh2 . hehehehe . Dekat Bangunan Merah Masjid Tanah , Melaka . Tipu lah kalau budak2 Masjid Tanah tak tau bangunan merah tu ape? HAHAH!

my mom :)
our hero.

Oke , 2nd Paragraph! Malam2 x ramai orang lahh . Kalau petang tuhhh , wuuuuhhh .. beratur sampai kat pintu kodd . 
herrmmm , btw kitowang act x sambut mak dan abah jew , kitowang sambut ateh aku jugak yang akan balik Nilai esokk!!!
Huuuuuuuuhhh! ape la nak buat kat rumah tu kalau dah 3 orang je??? hehehe . Takpelaaa , lagi baik daripada takde kan?
oke la geng , aku akan upload gmbr2 nih kat blog je oke? malas lah nk upload kat fb kalau kena kutuk je :'(
Bye :D
gambar ni je yang ade tag nama aku :)
muka lapar!!!

with angah! Dia la yg kawen arituhh :p

Budak Nilai :P

Majdul & Majidah . HAHA!

Oyeahh!


Bye2 Majidah

No comments:

Post a Comment