Followers

Saturday, October 30, 2010

delighted.

hye readers , sowy la yerp sebab aku dah lama tak update blog niaa. Bukan apa , aku ada final exam la tu sebab aku slow sikit . Oke , berbalik kepada tajuk di atas , delighted tuh means dia happy ek? HAHAH.
sorry lah , aku memang slow ckit . Btw , exam nak habes dahh! tinggal 1 paper je lagi . Paper Pendidikan Agama Islam ! eleh , maybe ramai yg cakap senang lah , ape lah , bagi aku tak senang and tak susah . dia macam tengah2 lahh! hehehhe . aku nak bagitaw yang exam kali ni susah la jugak .... dapat-dapat lak aku demam mase tuhhhh! Hmmmm . sabar je la ..

Oke , kat sini aku nak selitkan sedikit tips lahh untuk memudahkan kowang dapat jawab exam :


  1.  solat jangan tinggal , seminggu nak exam tuh doa ler banyak-banyak .
  2.  salam mak abah masa nak pergi sekolah tuhh . 
  3.  jangan gatal-gatal nak keluar pergi tandas if tade pape yg leh keluar daripada mahkota korang tuhh . 


Kalau x dapat jugakk!!!

kau tulis lah nama bapak and mak kau dalam kertas tuhh . HAHAH!

No comments:

Post a Comment