Followers

Thursday, May 5, 2011

Ingat taw kawan-kawan ;)

Everyday is my day ;)
hmmm , just nak update pendekpendek je nih ..
Masa aku tengah duduk dalam kelas kan , ustaz aku cerita pasal
KEMATIAN !!

tidak ke korang takut ? :(

apa nak buat lagi kawan kawan semua?
Hidup kena pandai jaga diri laah . 
Ya Allah , aku ni dah la amalan pon tak banyak :(
Aku risau kalau ajal aku dah sampai :'(

Maafkan aku kawan-kawan kalau aku ada buat salah dan silap .
Kematian tu tak kira umur , keadaan dan masa .
Kita tak tahu lagi adakah 1 jam akan datang kita masih bernafas??
30 minit akan datang ???
15 minit ??
1 minit ?? 

bergetar jiwa aku nanti jika aku tak dapat jawab soalan kubur nanti ;(
Hidup ni memang kena ready daripada awal awal kan??
Berhati-hatilah dengan dunia kerana halalnya dihisab , haramnya diazab :O

No comments:

Post a Comment