Followers

Monday, May 2, 2011

Hey May !!!






Korang semua tahu and sedar kan yang bulan April untuk tahun 2011 sudah pon meninggalkan kita semua???
Bagus lah kalau awak awak semua sedar , kepada yang tak sedar tuh saya just nak cakap satu benda je ..
elok awak mati lah . HAR HAR :(

Actly , aku just nak story tentang apa malapetaka yang terjadi kepada aku masa bulan April ???
Ohh Yeaaah ! Belambak !  Awal-awal bulan memang la bahagia . HAR HAR :'(
Tengah2 bulan semua macam datang bulan !!! All things turn red :O
Aduhh , maybe ni Ujian daripada Allah untuk aku kot . Maklum lah , aku ni jahat .
Tak pandai pulak tuh . Berkawan pon dengan orang jahat :D

Chillex sudah . Tak perlu lah nak memilih kawan . Contoh kau orang bandar , kebanyakan kawan kau budak kampung .. Rilex sudah laah . Ini tidak , kemain .. muka berminyak-minyak dia tak nak kawan , muka muka produk semua jadi kawan dia . Apa munafik punya orang :D . HAR HAR :'(

Okey May , aku harap sangat sangat aku dapat perform well untuk UP2 nanti . 2 minggu je lagi . Hayooo ~~ dah la bodoh . HAR HAR . Aku tak letak sangat la harapan tinggi dekat PMR nih sebab cikgu aku sendiri cakap PMR ni just nak tentukan kelas untuk form 4 jek . Okeyhh , aku minat Account :) . And cikgu aku cakap sijil PMR ni dah boleh buang dalam tong sampah jeeek ;) . I love my teacher so damn much muaaah muaaah !!!

okeyh byebye . 


No comments:

Post a Comment