Followers

Friday, May 27, 2011

3 Hari 3 hari :)

Okey guys , besok pagi-pagi lagi aku terpaksa tinggalkan rumah aku 
sebab aku telah pon menyertai Program Straight A Pelajar Tingkatan 3 Kelas Rancangan
Khas / Kelas Aliran Agama Anjuran Bersama JPM ( Jabatan Pelajaran Melaka )
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh .

Satu benda saje yang aku harapkan agar program yang aku sertai ini akan dirahmati Allah ,
dan aku dapat mengubah cara dan gaya aku belajar .
Ye aku akui aku sangat malas ! Ye! Ikhwan memang Pemalas :/
Aku akan amik benda ni as batu loncatan aku untuk berjaya .
Esp In Math and Science ;)

Program ni 3 hari je . hehe . tapi jadul nye sangat pack ! pack ! and pack !
But aku tak kisah , benda ni pon untuk kebaikan aku and kawan-kawan aku jugak :)
hehehehe . Tak boleh bawak phone , laptop and barang-berang yang berharga :O
But , aku tak kesah poooooon :)




p/s : kalau niat kita baik , Allah pon akan bagi yang terbaik untuk kita kan :') .
bye :)

No comments:

Post a Comment