Followers

Sunday, January 23, 2011

Aku tak boleh duduk diam !

Slagi jasadku belum terkubur!

Slagi tubuhku, belum ditimpa uzur!

pantang datuk nenek moyangku,

Berundur!


Aku tak boleh duduk diam kalau ada orang yang ciba nak jatuh kan aku . Aku memang sangat sangat tak boleh ! Sebab aku percaya , orang yang nak jatuh kan aku dia akan cuba jugak memijak aku ! Aku bukan bodoh ! Kau bodoh! Kau bodoh! Kau bodoh!

Sedar lah ckit . Awak-awak tuh semua jagung lagi . Jangan nak pijak kepala aku pulak . Kau orang ingat Kau orang hebat sangat ke ? Manusia semua sama , dijadikan daripada tanah . Tanah yang dipijak-dipijak . Tak pernah lak aku dengar manusia dijadikan daripda besi or api or benda2 yg hebat selain daripada tanah ???? Sedar lahhh! Kita semua sama! Hormat Pada Yang Tua ! Respect The Oldest :)

Sekian :(

Aku kalau dah menyampah , sampai ke mati aku menyampah . 


No comments:

Post a Comment