Followers

Thursday, December 2, 2010

Tag Tag Tag !

1. name name blog dan kenape letak name tu?
*Iwan Ikhwan sebab nama aku . 

2.apa url blog anda dan dr mane dtgnye namanye?
* http://awannampakgelap.blogspot.com . sebab masa tu hujan :-s

3.apa method penulisan anda?
* angkat bakul sendiri

4. pernah terasa nak hapuskan blog anda? kenapa?
* dah buat da sekali .. sebab frust kodd. HAHAH!

5.pernah ahli keluarga baca blog anda?
* tak tahu . 

6.apakah perasaan anda bila ade org kate blog anda buruk sedangkan ade yang kate cantik?
* mulut orang kita tak boleh tutup . Blog aku memang tak canteek ;p

7.bile blog anda di beranakkan?
* 18 August 2010

8.siapa org pertama yang tahu anda ade blog?
* gda majidah ;p

9.apa perasaan anda bila org mengatakan tentang blog anda di campus?
* perasaan? entah . lantak lah aku punya bukan kau punya ;p

10. sila senaraikan 5-10 orang yang nk di tag
*sorang boleh kan? Saya tag mak saya ;p

No comments:

Post a Comment