Followers

Sunday, November 7, 2010

pesky pimples!


Miley pon ade jerawat! HAHA ;)

Hell! my face is become worst oke! Fine lahh! macam-macam produk aku dah guna tapi sama je . Nampak sangat barang murah tak berkualiti ! Huhuhu . Nak buat macam mana kan , Alhamdulilah .. mak aku cakap " biasa lahh , awal2 remaja memang berjerawat! "  HAHAH x) . My mom is a gud person in my life . But kadang2 leh buat aku baran kat rumah tuhh :p . Hermm .. Kalau korang ada masalah yang sama macam aku nihh , beri lah aku satu jalan keluar dalam masalah ni ! Bak kata kawan aku , Zul Iskandar : Setiap masalah boleh deselesai kan . HAHAHA .

Oke folks ; aku hanya boleh bagi kan cara-cara mencuci muka dengan betul oke ;)
  1. Cuci Tangan :)
  2. For girl ; Ikat RAMBUT kalau panjang sangat ;p
  3. Bersihkan makeup ( now pon lelaki pakai makeup gak! )
  4. Basahi Muka :)
  5. Menggunakan sabun muka ( sabun pon boleh :p )
  6. Membilas ( dengan air kencing amat disyorkan untuk binatang sahaja :D )
  7. Gunakan Toner ( aku tak tahu toner ni apa )
  8. Lembapkan Kulit 
  9. Lap muka dengan kain yang bersih !
Sekian , terima kasih ! Sila Like Oke Sayanggg :)
p/s :- I had plenty of pimples as a kid. One day I fell asleep in the library. When I woke up, a blind man was reading my face. - Rodney Dangerfield.



4 comments:

  1. hahaha..!!!..
    pkai j detergent..*haha..!!..
    xd lah..pakai ler sabun susu kambing..elok aw..mbe ak (laki) pkai..jrawt dy kureng mehh..
    *sejak bila lak ak jd ejen pcuci muke niw ha..??*haha..!!..xp share2 ngn ko j kott..

    ReplyDelete
  2. susu kambeng? sape yang pakai?
    huhuhu .. kau blanje laa..ala..sedara2 pon nk bekira ke? HAHAH :)

    ReplyDelete
  3. hahhaha..
    ye2 je tulis toner..
    lpas tu x taw toner tu apa..
    hakhakhak..

    toner tu kuih la dik...wrna hijau..
    nyiahahah~

    ReplyDelete
  4. mcm siott ann kau..??..
    bnd 2 murah.,xkn xley beli sndr..!!..*lempang ko t..bwu tw..**haha..!!..
    try r pkai..insyAAllah,t xd pmpuan nk dekkadd kt kau..*kaka.!!.*maen2 j..

    ReplyDelete