Followers

Monday, November 15, 2010

Keseronokan Sabtu & Ahad .

hye semua , saya just nak post ckit sahaja . Sangat seronok bila dapat bersama-sama dengan rakan-rakan sejagat . HEE! Saya tak tahu laaa bila dapat buat lagi aktiviti macam ni lagi kan??? huuuu x)
* macam kuda je bila cakap saya2 nih :p

Saturday

Oke , hari Sabtu ari tuhh aku dgn kawan-kawan form 2 SKK SMK GHAFAR BABA 
ada buat hari kelas dekat SAMUDERA BEACH RESORT!
best giler laaaahh dapat mandi kolam lama-lama wehhhhh!
HAHAHAHHA!
aku akan rindu laaa zaman-zaman nihhh ;p





Sunday

oke .. ini pulak pasal hari Ahad semalam!
hurmm , best lah jugak dapat cat pasu kat Zoo Melaka!
Yeahh! kepada sesiapa yang pergi ke Zoo Melaka , kalau nampak pasu-pasu yang lawa
tuhhh! Itulahh kerja ikhlas daripada kami semuaaa . HAHAH :D
and after kitowang cat pasu , kitowang pergi pula ke A'Famosa Water World!!!
sorry takde gambar yang di ambil sebab semua heboh nak mandi :p

dia ' HANDSOME' kan? :DD

before di-cat ;p

model pasu . HAHAHAH

miss it ! ;p

No comments:

Post a Comment