Followers

Monday, October 4, 2010

shock!

hye folks , brtemu lagi kita dalam blog nihh . HAHA!! okey , saya baru je smpai rumah . Maaf lah , hobi saya
mmg suka blik lmbt2 nih .. hehehe .. sikap mcm tu jgn ikut yerp! nak ikut , ikut lah . Hermm , act ade benda aku nak cakap nihh . 

First of all , aku sgt giler babi terkejot r dgr cite psl budak nih . ni pon aku bru tahu sbb aku baru dgr member aku ckp tadi . hermm , tak tahu lah betol ke tak but muka dia memang serius . aku siap warning lagi kat dia , klu tipu exam ko terok . dia punya muka mcm x kesah je means betol lah kot . oke , aku hanya dgr , dgr dan dgr!
OMG! teruk nyerrr , sosial abesssss! Ya Allah ... i'm dissapointed bile dgr member aku ckp tuhh . hurmm , aku x nak lah ckp lebih-lebih sbb aku takut aku pon akan jadi mcm tuhh . hurmm , hope dia leh r ubah perangai dia tuhh oke!

Oke lah geng , 
Bye ;)



No comments:

Post a Comment