Followers

Saturday, October 9, 2010

saturday story .

" aku tak suka dicemuh , tetapi aku suka dibanggakan "
"aku bukan sang naga , aku hanya manusia biasa"
"aku manusia lah bodoh! sudah tentu aku ada perasaan"

Oke dude , abaikan ayat di atas! hehe . sorry , aku memang minat gila dgn ayat2 yg mcm ini . tapi , bila aku try wat ayat mcm ini , mesti tidak sedap didengar malahan ditertawakan . Astaga rakan2 , aku sudah pun lari dripada tajuk . hurmm . oke lah rakan-rakan . jom dengar cerita aku tentang Hari Sabtu . 

Pagi yang hening , disaut pulak dengan bunyi ayam yg berkokok , menganggu rentakan aku untuk terus meletakkan kepala di atas bantal . Ya Allah , sekali lagi aku miss sembahyang subuh . Apa nak jadi dgn aku . aku pon x taw . Bermula lah kehidupan aku pada pukul 8 pagi , dikejutkan oleh kakak aku yg ketiga . Dia meng" invite " aku untuk pergi menemani nya pergi ke Taman Rekreasi . Aku hanya mengiya kan aje .

Sampai di sana , aku terlihat rakan-rakan sekolah ku yg sedang bersiap sedia untuk latihan bola sepak . Erm , mengimpikan untuk menjadi STAR dalam sukan ini tetapi mulut berasap2 ! ape cite ni wehhh!
after that , aku jumpa pulak Aliya  , Kak Azri dan Kak Nisha yang sedang berusaha untuk menguruskan badan mereka . HAHA! gud luck geng!

Selepas aku pulang ke rumah , mak aku terpekek - terlolong menyuruh aku mandi untuk bergerak ke Bandar Melaka . Aku hanya meng iya kan aje . Perjalan mengambil masa selama 1 jam dan aku tertidur dan terus tidur . Sampai di sana , mak aku pon menyuruh aku menunjukkan mana kedai untuk tempahan baju kelas . Aku pon tunjuk . Yeahh! Muka abang Anuar macam x mandi je???  ape kess? HAHA xD
Oke , semua dah settle dan kami pon melantak di A&W . sekian.

Itu sahaja lah cerita aku wahai sayang2 . Malam nanti , aku tidak pasti lagi akan pergi lagi bersama dgn abg aku yg akan balik di Masjid Tanah , katanya hendak mnonton wayang . Insya Allah




No comments:

Post a Comment