Followers

Sunday, September 26, 2010

Sunday .

hey geng , happy sunday! HAHA!! malam tadi aku overnite smpai kol 5 kott . aishhh , x ngantok tapi best.
gi belaja tgk org lalu lalang and baring atas padang DP tuhh , awwww! seronot2 . huhu . hilang segala masalah yg ade dalam kepala nihh . but jari kaki aku still sakit lagi r..haihh , risau lak aku. tapelaa . hal aku wat pe kowang nak tau an?? huhuhu..

kejap lagi kol 12 tgh hari aku ada reunion ngan budak2 skola rendah nihh , huhuhu , bapak rindu giler kat diowang r .. ingt agi zaman2 berhingus dulu mse skola rendah . hehehe . oke2 . keje kusus aku still aku x buat lagi . yeahhh! isnin nnti kne sebat bontot nan principal , so xde hal lahh! dia rotan bukan sakit pon ( hahahahah)
sangat propa lah aku nihh , entah lah wehhhh .. sejak kebelakangan nih homework pon aku x buat....
aku pon tarak tau lah ape mslh aku .... tpelaaa...

pagi2 nih online fb mmg bosan nk mmpus . sbb smua org tgh tido lagi kecuali org yg smbhyg subuh mcm aku lahhh ... HAHAHHAHA!!! menunjuk an?? haaa!! aku teringat kata-kata budak nihhh . x perlu nak menunjuk..nnti tuhan tarik balik....hahahha!!! so sape2 yg mnunjuk2 uhh , berubah lahh,...sorok2 la ckit oke..takut nnti tuhan tarik balik...

OKE , GOOD BYE ;)

No comments:

Post a Comment