Followers

Thursday, September 23, 2010

sendiri lebih baik?

" bro , sendiri tuh lebih baik
but , kdg2 sendiri tu sepi.
Sendiri mm'buat kan kita senang
Senang?
Sebab kau x akan sakit kan hati
sape2 n x akan disakiti "


kawan aku ada cakap , menunggu tuh amat mnyakit kan , and aku ckp aku sggup . kawan aku cakap balik kat aku , kenapa nak amik risiko? knapa nak sakit kan hati sndiri? kenapa nak buang masa mcm tu saje?
and aku terdiam , aku terpaku and aku mula menyatakan bahawa kata-kata kawan aku tu betul...
thanks oke kwn ! ( x perlu mention nma dia) . hermm , oke! now aku perlu focus kat study aku je . masa tak kan tggu kita kan? klu boleh lepas aku amek PMR , aku x nak stay msjid tanah lagi laaa. or melaka!
why? sebab nak rasa duduk jauh ngan family ;)


HAHAH!! gambar di atas memang memaparkan kisah aku sekarang . hello geng! i'm a bz man rite now ;p
aku busy membuat baju kelas aku oke n baju budak form 1 . Ini lah akibat kalau nak cari duit sgt kan? sggup membizikan diri untuk org len . takpelaaa , bersusah payah dahulu , bersenang-senang kemudian . so , aku akan melelapkan mata setiap hari pada pukul 1 pagi and aku akan datang sekolah dalam keadaan yg ....
phm2 je la . sorry lah cikgu , saya gemar tidur dalam kelas . huhuhu . meja and kerusi ibarat katil dan bantal!
hehe :) . 

okeee ;)

No comments:

Post a Comment