Followers

Saturday, September 11, 2010

Raya ohh Raya!!!!

yes , ! now dah raya kedua . aku pon blum start nk beraya g uma member2 lgi . ingat nk gerak
lepas raya ke 3 r . hahaha . oke....kita story psl syawal pertama smlam. ouh , ! awesome baby . pgi2 lgi aku dah pegi mengemas kubur arwah datuk n nenek . aku pon pelik lah . kerajaan dah bgi duit kepada pengemas kubur nih tapi kenapa kubur semak-samun beb?? HAHA!! * dah mcm bapak aku lak . oke... after that , aku pon bersiap2 lah nk pergi sembahyang raya . masjid ni dekat je dengan uma aku . lebih kurang 500 meter mcm tu la .
hehehe . hurmm . lepas tu , kami pon beraya lah di rumah . Memandangkan rumah kami ni adalah rumah arwah atok aku , so..sedara mara aku pon dtg laa. ni yg best ni . dok je kat uma , duit sentiasa masuk . OYEHHH! clubbing r lepas nih . HAHAH!! bdod jew . oke lah kawan2 , kowang tgk je lah pitcha2 yg aku upload ni..
oke. Selamat Hari Raya , Maaf Zahir Dan Batin from the author , Iwan Ikhwan.

kakak kakak saya

kubur arwah datuk saya.

kubur arwah nenek saya

my siblings

abah dan adik2 nya :)

dengan kereta yg abah baru belikan untuk saya ;p

No comments:

Post a Comment