Followers

Sunday, September 19, 2010

cerita hari Sabtu.

hermmm , bnyk bnda yang aku buat ari sabtu nih ( means smalam kalau ikut jam skrang ;p ) huhuhu . 
pagi2 lagi dah kena bangun sbb ada org nk dtg raya kat rumah aku . masing2 gelabah , especially akk aku si
Fazzila uhh . Yelaah , sbb member2 dia yg nk dtg . oke , lepas tuh aku mandi n siap2 untk g mnghabiskan duit akk aku di Melaka . Yeaahh! i dpt pencil case baru! It's come from Daiso . anda tahu?? cari lah sendiri .

Oke2. Sebelum tuhh kami melantak dekat Pizza Hut , yeeaahh! perut mmg kenyang gila sbb mase tuh aku baru lepas o'ot . paham2 lew . huhuhu . aku x taw cmne nk order . and aku serahkan segalanya kat akk aku . 
* spe nk date nan saya , pilih lah untuk saya yer :D

To Majidah , aku tahu kau beli beg MNG . banyak duit $$$$$$ . HAHAHAHA . remember to save 10 percent from ur money to me . HAHAHA . syg kau ( weeeekk) . hehehe . after that kami shopping and aku dapat belt kat PADINI . oyeahhh! x mahal sgt , murah je sbb tuh aku beli .hehehe ;) Pada malam tuhh , kami sekeluarga pergi ke kedai gambar dekat kuala untuk mengambil gambar fe Hari Raya .. Ohhh , amoi tuhh sgt kedekut . Hawau kau amoi . 

hermmm , awak suruh saya jangan marah2 yerrr . okee , i will try hunn :) :)
HAHAHAHAH!! sowy selit-menyelit but aku x taw nak tulis mana
sowy ek bb . :)


No comments:

Post a Comment