Followers

Thursday, June 30, 2011

HAPPY BELATED BIRTHDAY , BRO :)

Assalammualaikum . Hey guys , sorry dah lama tak update . Kalau update pon just copy ayat from 
mana-mana website yang aku jumpa je . HIHIHI . Okey lah , straight to the point .

First of all , aku nak cerita pasal birthday salah seorang kawan aku yang aku anggap seperti adik-beradik aku sendiri . HIHIHI . Happy Belated Birthday to Amirul Aizat Adzman !!! Dah 15 tahun da kau kan . Aku wish kat kau agar sentiasa dimurahkan rezeki , berjaya dalam apa juga bidang yang kau ceburi dan berbahagia dengan insan yang kau sayang :) . Aku juga nak mintak maaf kalau aku ada buat apa-apa kesalahan dekat kau okey . Anggap ia sebagai gurauan kasih sayang . HAHAHA . 

Annnnnnnnnnnnnnnnnnnnd , Ini yang aku nak pesan dekat kawan-kawan aku semua especially bestfriend aku , 
biar kita selalu kena game ! biar kita selalu dikecewakan ! tapi janganlah nak berdendam :)
Kita rileks saje . Tak payah nak yek-yek sangat :p . ( ayat yang selalu disebut2 )






And happy birthday juga dekat senior aku , Naj . HIHIHI . semoga dimurahkan rezeki dan berjaya dalam SPM :)


oke tu je . bye2 :)

No comments:

Post a Comment